Terugbetalingsbeleid:

Teruggavebeleid

Opbrengst

Ons restitutiebeleid is 30 dagen geldig. 30 dagen na de aankoopdatum is ons restitutie- of omruilbeleid niet langer geldig en kan het niet meer worden toegepast op uw aankoop. Om in aanmerking te komen voor retournering of omruiling van uw aankoop, moet uw bestelde artikel ongebruikt en in dezelfde staat (ongeopend en ongebroken kwaliteitszegel) en verpakking zijn als bij ontvangst. Het te retourneren of te ruilen artikel dient ons in de originele verpakking te bereiken. Om uw artikel aan ons te retourneren, zullen we u vragen om ons eerst een aankoopbewijs van dit artikel per e-mail te sturen naar het volgende email adres: pooja@ceylonspicyspot.nl We verzoeken u vriendelijk om uw artikel te retourneren,alleen nadat u contact met ons heeft opgenomen op dit adres: Lemmerhengst 8, 4617 GL Bergen op Zoom, Nederland

 

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als uw retourzending is goedgekeurd door ons bedrijf, zullen we het geretourneerde artikel terugbetalen via de betaalmethode die is gebruikt voor uw eerste bestelling. Te late of ontbrekende terugbetalingen Als je nog geen terugbetaling van ons hebt ontvangen, controleer dan opnieuw je bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw bank waarmee de betaling oorspronkelijk is gedaan. Het kan inderdaad enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel op uw bankafschriften wordt weergegeven. Als u echter na het voltooien van al deze stappen nog steeds geen restitutie heeft ontvangen voor de betaalmethode die u bij het bestellen heeft gebruikt, neem dan contact met ons op via  pooja@ceylonspicyspot.nl

 

Uitverkoop artikelen

Uitverkoop artikelen kunnen niet geretourneerd of geruild worden.  

Geschenken

Als het te retourneren artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en als zodanig rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u per e-mail een cadeaubon. Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en worden ze op de hoogte gesteld van je retournering. Houd er rekening mee dat elk geretourneerd artikel in de originele verpakking moet zijn en verzegeld met het kwaliteitszegel.

 

Levering

Om uw bestelling of product te retourneren, stuurt u het terug naar ons op Lemmerhengst 8, 4617 GL Bergen op Zoom, Nederland . De verzendkosten voor het retourneren van je product of bestelling zijn geheel voor jouw rekening. Wij vergoeden geen verzendkosten. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel in mindering gebracht op uw definitieve terugbetaling. Afhankelijk van het land van bestemming kan de levertijd van je omgeruilde product variëren. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor levertijden. Deze vertragingen zijn de verantwoordelijkheid van de vervoerder. Als je een artikel verzendt met een waarde van meer dan € 75,00, moet je een traceerbare verzendservice gebruiken of een verzendverzekering afsluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

 

ONZE DETAILS
Ceylon Pittige Plek
Lemmerhengst 8, 4617 GL, Bergen op Zoom, Nederland
Tel: +31 (0)6 10487895 | +31 (0)6 24201558

Rene@ceylonspicyspot.nl  Pooja@ceylonspicyspot.nl